Czy żyjesz z pasją?

Kilka dni temu byłam z moją przyjaciółką na festiwalu muzyki latynoskiej. Z około 80 gości, których średnia wieku zamykała się w przedziale 50 – 80 lat, blisko 60 osób tańczyło salsę. Dowiedziałam się, że wszyscy są uczestnikami zajęć tanecznych w trzech okolicznych miastach i specjalnie przyjechali na ten koncert, aby skorzystać z okazji potańcówki. Ponieważ kobiety stanowiły liczebną przewagę, w którymś momencie utworzyła się grupa, w której wszyscy tańczyli razem. Przez kolejne 3 godziny z zauroczeniem przyglądałam się pasji tych ludzi.

Czy chciałabyś wiedzieć, co było dla mnie w tym wyjątkowe?

Otóż ci ludzie nie siedzą jak wielu emerytów w sobotę przed telewizorem i nie narzekają na swoje życie, tylko dwa razy w tygodniu pełni energii żyją rytmem swojej pasji. Eleganckie kobiety, uprzejmi mężczyźni, skromnie spożyty alkohol i atmosfera tanecznej namiętności sprawiły, że zapomniałam o codzienności i zanurzyłam się w tej magicznej scenerii na świeżym powietrzu.

Pamiętasz, gdzie, kiedy i co robiłaś ostatnio z pasją?



People photo created by rawpixel.com - www.freepik.com


Żyję z pasją i zgodnie z moimi wartościami. Anna

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak ćwiczysz swoją uważność?

Jaka jest Twoja miłość?