Jaka jest Twoja miłość?

Witaj,

przerzuciłam zeszyt z moimi zapiskami i znalazłam pod datą 7.1.2018 ten oto wiersz:
("Quiéreme entera", przetłumaczone z języka hiszpańskiego)

Kochaj mnie całą

Jeśli mnie kochasz,
kochaj mnie całą
A nie tylko obszary światła lub cienia.
Jeśli mnie kochasz,
kochaj mnie czarną i białą
a także szarą i zieloną, blondynkę i brunetkę
Kochaj mnie w dzień
i kochaj mnie w nocy
I we wczesnych godzinach porannych przy otwartym oknie.
Jeśli mnie kochasz, nie zatrzymuj mnie.
Kochaj mnie całą lub nie kochaj mnie wcale.

(Dulce Maria Loynaz) 

Pomyśl dziś proszę o Twojej miłości.

Zdjęcie tła utworzone przez jcomp - de.freepik.com

Jestem ogrodniczką mojego życia i miłości. Każdego dnia zaczynam od początku. Anna

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Czy żyjesz z pasją?

Jak ćwiczysz swoją uważność?